Is alles glutenvrij?

Ja, alle producten zijn glutenvrij. Tevens kunt u ook voor lactose-, ei-, soja-, tarwe- en koemelkvrij bij mij terecht. Heeft u een andere allergie neem contact met mij op via ya**@ya*********************.nl

Nee, ik heb geen fysieke winkel. Omdat ik een vers product maak kan ik dit alleen online op bestelling aanbieden. Bestellen kan via de online webshop. 

Nee, alles wordt op bestelling vers gemaakt. Sinds enige tijd heb ik wel snacks op voorraad.

Ja, doordat mijn producten altijd vers gemaakt worden kunnen deze ingevroren worden.

Ik bezorg mijn producten ongeveer 1 keer per maand landelijk (m.u.v. Waddeneilanden). Als u producten besteld en deze wil afrekenen kunt u kiezen voor welke route, dit is meestal in een weekend. Ongeveer 2 a 3 dagen van te voren krijgt U via whatsapp een bericht welke dag en richttijd er wordt bezorgt. De bezorging van de producten doen wij zelf. Dus geen koerier of pakketdienst.

U kunt uw producten bestellen via de webshop.

Nee, dat gaat niet, alles gaat via de webshop zodat uw bestelling bij de juiste afdeling terecht komt.

  • Voor alle brood gerelateerde producten geld 1 a 2 dagen van te voren bestellen. Met feestdagen graag wat eerder.
  • Voor de luxe producten zoals gebak, chocolade en toetjes minimaal 4 dagen van te voren. Met feestdagen graag iets eerder.

Mocht het bij mij op een of andere manier qua tijd niet uitkomen nemen we altijd contact op met u als klant.

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen:

  • Wilt U uw bestelling afhalen dan heeft u de mogelijkheid deze contant, met de pin of online met Ideal te betalen
  • Wilt U uw bestelling bezorgd hebben dan kunt u alleen met Ideal betalen.

Nee, ik hanteer geen minimaal of maximaal bedrag. Voor elke bestelling voor de bezorgroute reken ik €9,00 bezorgkosten ongeacht hoe groot of de bestelling is.